Nieuwsberichten Archief voor april 2013

Tuinbouw inspired by 24kitchen!

Consumentversmerken realiseren is lastig, maar noodzakelijk. Alleen via merken kun je onderscheidende proposities communiceren. Merken voegen naast functionele aspecten, extra emotionele argumenten toe aan producten. Het resultaat is hogere loyaliteit, hoger marktaandeel en hoger rendement. 

In opdracht van SIGN/InnovatieNetwerk verkende Dechering van Blooming Bizz de mogelijkheden van versmerken in ...

gepubliceerd: 2013-04-23 | tagged: nieuws

Waard&vol Groen

Dewi HartkampDewi Hartkamp
Programmamanager
+31 (0)6 53 13 19 44
Email Dewi Hartkamp
Dewi Hartkamp op Twitter

Logo Glastuinbouw Nederland Stichting Innovatie Glastuinbouw (SIGN) is een initiatief van Glastuinbouw Nederland.
SIGN werkt voor de uitvoering van haar innovatie- programma samen met het ministerie van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit (LNV).

VacatureVacature
Gedetacheerd
vanuit min. LNV

Email Dewi Hartkamp